Och julen är över för i år..

Hej hopp! Hur var eran julafton? Min var bra, men lite långtråkig måste jag erkänna. Min släkt är lite för gammal för mig helt enkelt. Men det är ändå mysigt att ha en tradition, och Kalle Anka är ändå helt fantastiskt varje år. Synd att jag verkar vara den enda som tycker det i min släkt..

Egentligen är jag vansinnigt trött på alla som frågar vad jag har fått i julklapp. Jag känner mig så extremt materialistisk när jag ska sitta där och rabbla upp allting jag har fått, det känns så meningslöst. Därför tänkte jag skriva upp allting här, vad jag har fått alltså, så slipper folk fråga sedan.
Jag fick följande:

- Pengar till resa
- Champagneglas (jättefina!)
- Kudde
- Örngott med peacemärken på, asballt
- En prenumeration av en fototidning
- En biljett till en föreställning
- Biobiljetter
- Presentkort på The body shop
- Ett fantastiskt fint armband(det fick jag dock redan natten innan)
- En månad premium på Spotify, HEJDÅ REKLAM!
- En hårborste (Mamma tycker att jag snor hennes för ofta... det kommer jag tyvärr göra ändå)

Det var nog det tror jag! Himla fina grejer alltså.. Ikväll ska vi spela ett julklappsspel med lite av släkten. Man kanske lyckas vinna något fint då med? Den som lever får se, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback