Grattis MJ

Ojojoj.. Vad händer här egentligen? Ingen action här inne på flera dagar. Skäms på mig. Inget har jag att skylla på heller. För hur spenderade jag gårdagen? I sängen. Och jag var inte sjuk, utan bara lat. Jag kravlade mig inte ur sängen annat än när jag åt. Jag har bara inte haft ett piss att skriva här. För ingen vill veta vad jag åt för flingor till frukost, och ingen vill veta vad jag såg på TV. För övrigt så har jag inte ätit flingor idag, och det jag såg på TV var Finnkampen. Bara så att ni vet.


och jag avslutar inlägget med ett STORT grattis till Michael Jackson.


Kommentarer
Postat av: Tobias

haha äsch det var ju kul :D



haha jag vet fan inte hur den kom i bilden :P jag var bara seriös och pratade på som vanligt :S haha det måste bli mer stockholmska i nästa inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback