Singing bee



Idag snoozade jag rätt länge, och efter ett tag vaknade jag av att telefonen ringde. Det var en glad och trevlig tjej från Singing Bee, som började prata en jädrans massa. Efter ett tag slänger hon ur sig "Det råkar inte vara så att du låg och sov...?" "Ööööööhm..ööh...jo...". Så hon skulle maila allting istället.

Singing bee ska tydligen köra ännu ett race, och den här gången är det med kändisar.  Egentligen är tv-inspelningar som inte är direktsända extreeeemt långtråkiga. Men ändå. Någon som är sugen på att följa med? Hojta till så får vi se vad jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

JAAAAAAG VILL :D:D:D:D:D:D

2009-08-05 @ 21:22:59
Postat av: Anna åker till USA 09/10

Jag skulle vilja men kan inte ;(

Postat av: malin

ja om det finns plats ;) annars kan man stå över ;)

2009-08-06 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback