Honey, you are rock



Coldplay. Vart ska jag börja? Det var sjukt mäktigt igår. Hela stadion, 33 tusen människor, stod upp under hela konserten igår. Det var fantastiskt bra alltihop, verkligen. Elgitarren på Strawberry Swing, de gula ballongerna och det gula ljuset under Yellow, all sång och alla skrik under Viva la vida, den fina stämningen under Fix you. Allt var så sjukt bra. Chris Martin verkade vara på så himla bra humör igår, han var så glad och hade så mycket energi. Allting var som en stor show, med lampor, filmer, "laserstrålar", fyrverkerier, konfetti, skärmar. Allt.

Emot slutet av showen, arrangerade Chris en stor mobilvåg. Det var helt mörkt, och alla höll upp sina mobiltelefoner precis som när man gör en vanlig vågen. Det kan vara något av det vackraste jag någonsin sett, helt allvarligt. Det såg ut som en våg av stjärnor. Oj, vad ballt det var.

Coldplay får 5 av 5 möjliga, helt klart!

och nej, jag tog inga bilder.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan va nice :D

Postat av: johanna

ÅH din lyckost! Jag vill också se dom live. Coldplay in my heart! <3

2009-09-01 @ 22:37:30
URL: http://norrareal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback