Ett sånt där inlägg ingen vill läsa, men läser ändå

Igår åkte jag in och trängdes med halva Stockholm på Gröna Lund. Lady Gaga spelade, och såhär i efterhand undrar jag vad fan jag gjorde där. Jag har aldrig tyckt att Lady Gaga har varit speciell för fem öre. Jag tyckte väl att Just Dance var lite svängig när den kom ut, men inte mer. Och när hon i början av konserten kallar oss i publiken för Motherfuckers blev jag bara sur. Vilken prutt.

Hur som helst, träffade Malin och hennes kompis Malin. Och sedan kom även Elin in. Efter Lady Gaga köpte vi lite gott och satte oss vid vattnet. Det var länge sen jag träffade Elin. Elin och jag gick från Gröna Lund till slussen och åkte sedan hem, eftersom jag skulle jobba idag. Tyvärr blev det inte mycket sova trots att jag kom hem i hyfsat god tid. Anders kom förbi och stannade i två timmar(nu lät jag som att det inte var trevligt, men det var det. Jag behövde honom), och när jag äntligen somnade var klockan halv 3. Tjugo över fem ringer telefonen och jag flyger upp ur sängen och tror att nu satan har jag försovit mig något förbannat. Men näe, det var Adam. Som tydligen hade knallat hem från Gustaf mitt i natten och glömt sin nyckel. Så jag fick springa ner och försöka hitta deras extranyckel. Lite mindre än två timmar senare ringde klockan igen och det var dags att gå upp för att ta sig till jobbet.

Efter 8 timmar på jobbet är jag helt slut. Usch. Vill inte. Bara 8 timmar kvar den här veckan, jag klarar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback