Äckliga dagsljus

Är det någonting som gör mig fruktansvärt irriterad, så är det när någon drar upp persiennerna i mitt rum. Jag har persinner för att de ska vara nere, punkt slut. Jag hatar det där vitblåa skenet som lyser in från ett fönster, det är så himla omysigt och helt tråkigt. Ljus i allmänhet är okej, men jag föredrar absolut ljus från lampor. Därför trivs jag så mycket bättre på kvällen, och därför föresdrar jag vinter före sommar.

Idag invaderade mamma och pappa mitt rum, drog upp persiennerna ändå upp och satte upp mina fönster på vid gavel. Suck...


Webcam bild for the win! Här ser ni det helt ocharmiga fula ljuset, mitt ben, min TV och byrån som håller på att monteras. Mitt rum ska göras i ordning lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback