Skärgården...



Bild från helgens besök i skärgården. Känns rätt mysig, och gammal. Vår fula båt och lite äcklig tång. Vi har tänkt köpa en ny båt rätt länge nu, men vi har nöjt oss med att ha den här lilla skruttiga och våran stora båt. Våran stora båt fungerar ju faktiskt till det mesta, så vi behöver inte någon liten egentligen.

Skärgården är ett väldigt lugnande ställe att vara på. Där man kan uppleva tystnad och få tid att tänka för sig själv. Jag minns när jag var yngre och allting gick ner och satte mig på bryggan. Där kunde jag sitta och tänka hur länga som helst, tills jag var sönderbiten av myggor. Det blir dock rätt trist i längden.

Jag bytte vattenstämpel nu, jag är trött på mina krumilutter. Nu får det blir raka och linjära bokstäver på mina fotografier ett tag, tills jag tröttnar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback