Peps Persson

P3 live var fint, Lasse Lindh var söt. Dessutom hade jag trevligt sällskap. Men bilderna kommer inte upp förrän imorgon, jag ska nämligen sova och sedan gå till skolan.

Fast å andra sidan kommer jag inte kunna sova, eftersom min näsa är heeelt igentäppt. It sucks, totally. Och vad är det för känsla egentligen? När man andas in händer det någonting, jag vet inte om det är en lukt, en smak eller en känsla, det är så otroligt förvirrande. Det är liksom alltihop samtidigt, helskumt! Hur som helst så kan jag inte andas ordentligt och det försämrar sömnen avsevärt, eftersom det är ganska knivigt att somna när man har brist på luft. Men i värsta fall så svimmar jag, då får jag i alla fall vila. Typ.

Märks det att jag är trött? Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Tiger

Ååh jag visste inte att du gick :D <3 Jag orkade inte gå, hade föräldrarmöte X)

2009-04-02 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback