Påskkärringar


Jag var också påskkärring, fast jag höll mig till rummen i vårt hus.

Idag är det skärtorsdag, påskkärringarnas dag alltså. Jag borde utrymma huset. Jag hatar påskkärringar. Det är söta snälla små flickor(och pojkar) som plingar på och tigger godis. Jag tycker det är helt fel, och det har jag absolut fått från min mamma. Hon hatar också dem, vi springer alltid och gömmer oss när de kommer och plingar på. Men av någon anledning så står de alltid kvar vid vårt hus och plingar typ 20 gånger, de vet antagligen att vi gör samma sak varje år.

Sen att de alltid måste busa gör inte saken bättre. De har både äggat och smörjt in vårat hus med tandkräm. Nu måste jag se till att komma härifrån, ifall de kommer.

Kommentarer
Postat av: Sona

GUUUD söta du <3

Postat av: Sona

GUUUD söta du <3

2009-04-11 @ 03:27:40
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback