P3 live, igen!





 

Så.. P3 live igår! Med Lasse Lindh och Jonathan Johansson. Båda var riktigt duktiga, men Lasse var bäst av dem. Han pratade mycket, sjöng otroligt bra och många av hans låtar är faktiskt riktigt härliga. Jag var där med Malin, Hannes, Lina och Erik. Det var riktigt trevligt faktiskt. Vi såg en tjej som inte kunde använda öronproppar. Det var kul, hur knepigt kan det vara liksom? Det satt en stört snygg kille bakom oss också. Jag har nog aldrig kollat så mycket bakåt förut...

Efter konserten gick vi fram till Lasse, sa hej och kramade honom. Sen ville Hannes ta kort med honom, och det slutade med att vi gjorde det allihop. Men nä, ni får inte se mitt kort. Jag ser ut att väga 80 kg, ganska fruktansvärt faktiskt. Men de andra var söta, så ni får se dem istället.

Kommentarer
Postat av: LLLLLL

hah, jag såg inte att ni tog kort med honom, coolt :D han var skön.

2009-04-03 @ 15:24:46
Postat av: Hanness

Jag ser ut att väga 81 kilo... :( men retuscherade bort det i ps, fast det ser ut att vara gjort i paint xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback