Måndag

Det blev inget besök hos syster Bertil idag, eftersom han inte var i skolan. Jag ska gå och prata med honom på onsdagmorgon istället, där försvann min sovmorgon! Men det gör inte så mycket, jag tror att jag överlever.

Efter skolan åkte jag och Malin in till stan en stund. Egentligen skulle jag köpte skivor och sånt, men jag insåg att jag faktiskt skulle ligga lågt på skiv-fronten en stund. Fick trots allt 4 stycken i helgen, det är fler en jag har köpt de senaste 4 åren. Vi hamnade istället i Kungsträdgården med rosa blommor och ett par snubbar som ville att jag skulle agera fotograf. Där satt vi rätt länge, åt choklad och pratade om livets alla mysterium. Väldigt mysigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback