Baby blue eyes



Jag blir rätt ofta frustrerad över mina ögon. Som jag har nämnt tidigare så älskar jag ögon, och tycker att de är så otroligt vackra. Men inte mina. Mina är tråkiga och strukturen på mina irisar syns knappt. Dessutom vet jag inte ens vilket färg jag har på mina ögon, eftersom de ser olika ut beroende på vad jag har på mig för någonting. På bilden här ovanför ser de ju garanterat gröna ut, men för de mesta lutar de åt det blåa hållet. Men jag vill så grymt gärna ha coola ögon. Varför kunde inte Gud ge mig någonting fint? Inte ens ett par snygga ögon kunde han knåpa ihop. Trist.

Kommentarer
Postat av: rebecca

du har ju jättefina ögon petra!

Postat av: Jenny

du har fått en massa fint din buko och dina ögon har kärlek i sig så färgen spelar väl ingen roll?? :)

2009-04-18 @ 09:02:30
Postat av: Redsister

Sådär tycker jag om mina ögon också, men nu ska vi inte vara pessimister Petris <3 Jag tycker du har fina ögon och fint hår också :D <3

2009-04-19 @ 11:50:56
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback