Varm och bekväm..

Det var länge sedan det var så skönt med en bastu. Jag kände mig så himla kall så jag hoppade in i bastun i typ 5 minuter. Nu ligger jag under täcket i tjocktröja och har en alldeles perfekt temperatur. Det ska jag tänka på! Jag brukar aldrig vara sugen på att basta, men det är riktigt skönt ibland. Speciellt när man är själv, jag tänker oftast väldigt bra i bastun. Jag satt och suktade efter att få tillbaka inspiration till att fotografera igen. Jag vill börja med foto i skolan, hittills har vi bara börjat med text, och jag har aldrig varit särskilt bra på att skriva artiklar och sånt där.. Men om ett par veckor börjar vi med foto, jag längtar!

Nu ska jag nog strax sova tror jag. Måste dock vara uppe någon timme till egentligen, jag somnar aldrig om jag inte varit uppe i minst 12 timmar.. Suck...

Kommentarer
Postat av: Tiger

Ååh! jag vill också ha foto... men gud vad mysigt det låter med bastu och allt sånt<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback