"Saltis"

Nu är jag hemma, efter den så kallade kick-offen med klassen. Vilket besvikelse. Jag syftar inte på klassen, utan på hur allting var arrangerat. Den information vi hade fått, var att vi skulle göra sammarbetsövningar för att lära känna varandra. Men nej, istället fick vi plugga. Med ett ämne vi inte ska arbeta med förrän nästa termin. Alla var besvikna, och inte nog med att det var tråkigt - vi fick inte veta någonting. Lärarna på skolan vi besökte gick därifrån, tyckte att vi skulle klara oss själva..


Patrick och jag fotograferade på rasten.. :)


Men kvällen var trevlig, även om det var lite brist på saker att göra. Men man lärde trots allt känna människorna, och uppgiften dagen efter var kanske liiite roligare. Men den sög faktiskt den med, och hälften av vår klass skolkade och åkte hem efter frukosten..


En söt Rebecca och ett par godissugna tjejer påväg till affären!

Kommentarer
Postat av: Patrick

Hehe, jag blev ju väldigt fin =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback