Om ett år tycker jag inte om de här korten heller...

Jag är nu stolt ägare av ett ID-kort. Det var på tiden! Samtidigt fixade jag även nytt pass. Bilderna blev jag bättre än jag trodde, men inte några fantastiska bilder direkt.. Men allting är bättre än mitt tidigare pass-kort. Det var på den tiden då man behövde visa örat på kortet, och av någon anledning ledde detta till att jag inte kunde le normalt. Min mun glappade liksom, och inte i något colgate-smile utan det var snarare "hej jag heter Agda och jag är 94 år, jag har tappat alla mina tänder"-smilet. Men nu har jag fått ett bättre kort, och får väl bara vara nöjd med det.

Nu sitter jag och dricker vatten som smakar någon äcklig form av vitlök. Jag tror att isbitarna är lite halvtaskiga eller någonting. Inte najs.

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: tack, det får jag hoppas :)

Postat av: Tiger

Hahahaha vad bra! Du är söt :D

2008-09-18 @ 22:12:22
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud dit gamla kort alltså X'D <3<3<3

jag fattar itne varför du bytte!

2008-09-19 @ 17:21:31
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback