We're all in this together!


Imorgon ska jag på bio igen! Jag måste ju faktiskt se High school musical 3 innan jag åker till Kreta, trots att det kanske är lite småfånigt. Och Patrick har ju tjatat så mycket, han har gått och kärat ner sig totalt skulle jag tro. Men imorgon sitter i alla fall jag, Patrick och My i salong 1 på Sergel 18.10 :)

Har dessutom kikat lite på testet inför matten, och jag sket lite knäck. Ränta suger verkligen, och jag kommer få minusminusminus på det. Det ser vi fram emot, really!

Kommentarer
Postat av: annizh

svar: helt ok :)

Btw, ofta ni ska gå där, just då, imorgon. Jag hade också bokat exakt samtidigt samma plats. Men var tvungen att boka om. ATTANS ?!

Postat av: annizh

svar: ja, så jädra typiskt :/

2008-10-22 @ 22:09:23
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback