Torsdag.

Det går nog inte att komma ifrån: Jag diggar High School Musical stenhårt. I love it. Musikaler är min grej, det är min lite smått kvinnliga sida. Annars är jag nog rätt manlig av mig. Men den där filmen satt fint, den var nog den bästa av de tre faktiskt. Mycket dans och grymma skådespelare. Jag blir jämt så glad av musikaler. Hur som helst, en prisvärd film. Underbar.

Föresten, jag återgår till snebena. Jag upptäckte att mina fulfulfula leverfläcksring syns om jag har mittbena, så nu blir det snelugg och snebena igen. Jag trivs mer med det. Nu vill jag bara att mitt hår ska växa ut, jag ser så liten ut.

Jag borde verkligen börja packa, men jag har inte riktigt orkat än. Jag ska nog packa ner en del nu, och sedan fixa resten imorgon. Dessutom ska jag försöka få tag på ett par sommarkläder imorgon, om jag hinner.
Usch, vilket splittrat inlägg! Aja, sånna behövs ibland. Godnatt.

PS. Bör tillägga att mitt biosällskap var mycket trevligt. Patrick, My och Matilda. najs! DS.

Kommentarer
Postat av: Sona

HIGHSCHOOL MUSICAL I VÅRA HJÄRTAN <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback