Hos frisören.

Nu har jag klippt mig ännu en gång. Tänk hur många gånger man har suttit i frisörstolen, och hur många gånger man ska sitta där. Tragiskt, jag hatar att gå till frisören. Det suger bulle. 1. Man sitter och kikar på sig själv i spegeln i hemsk belysning under en timmes tid, det enda man kan göra är att kolla lite lätt åt sidorna med ögonen. Men det värker tyvärr i ögonen efter ett tag. 2. Jag blir aldrig nöjd. 3. Frisörerna fixar jämt mitt hår så att jag ser ut som en svamp.

Jag ser fortfarande ut som en svamp. En blond svamp med lugg, låter najs va? Nej. Det ser ut som om jag har blivit yngre, typ 7 år gammal med glugg mellan tänderna. Men jag har ingen glugg, möjligtvis lite skit mellan gaddarna. Menmen, mitt hår ser alltid likadant ut efter ett par dagar. Jag är inte en sådan som lägger i sjuttio produkter i håret och står i en timme för att föna, platta och rufsa håret. Det får bli som det blir liksom.

Nu är jag superduperjättehungrig. Jag hoppas spisen ökar takten lite..

Kommentarer
Postat av: Sona

Jag vill se ditt hår. Du är alltid söt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback