Den där ansiktsboken..


snygg visningsbild har jag ju i alla fall...


Den här facebook-hysterin kommer jag nog aldrig hänga med på. Visst, jag är medlem där av någon konstig anledning. En ännu skummare grej är att jag kikar in där varje dag. Men vad är egentligen så intressant med facebook? Människor som jag möjligtivs sagt hej till en gång vill bli vän med mig. Är de så att de hemskt gärna vill utveckla våran relation, eller vill de helt enkelt bräcka sina vänner i antal vänner? Jag gissar på det andra alternativet. För inte fan skriver någon av dem till mig.

Fula bilder hittar man på sig själv lite här och där, och sen bombas inkorgen av en massa meningslösa mail där de berättar att någon har kommenterat en bild där jag lyckats vara med. Intressant! Nej, Facebook är nog roligare när man har ett par år i nacken, men just nu känner jag att jag faktiskt inte har sånt stort behov av det. Menmen, jag hänger kvar. Någon dag kommer jag väl första meningen med facebook. Eller så fortsätter jag bara logga in och ut i hopp om ett tecken. Det återstår att se.

Läste nyss på aftonbladet att en tjej hade hittat sin mamma via Facebook. Nu ska hon tydligen åka och hälsa på hennes biologiska mamma i Colombia. Det är alltså därför Facebook finns!

Kommentarer
Postat av: sofiabergdén .

haha. ansiktsboken. jag har inte tänkt på att det är så fult på svenska x)

hehe..

har du hittat på i helgen då?

kram

Postat av: Lisa

hej! lina sa att jag skulle kolla om du kunde fixa min blogg kan du hjälpa mig?

2008-10-13 @ 20:44:18
URL: http://hlisa.blogg.se/
Postat av: Tiger

Jag har inte facebook...

2008-10-14 @ 17:56:03
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback