Bad, bad day.

Idag har varit en mycket dålig dag. Mina planer för dagen gick i spillror av ett SMS på morgonen. Första lektionen var åt helvete, med en tjurig lärare som inte accepterade att vi inte förstod. Jag blir så arg på det, förstår jag inte så behöver jag hjälp. Och läraren är faktiskt där för att se till att jag förstår, hur lång tid det än tar.

Efter lunch fick jag tillbaka mitt matteprov. Och jag fick G, 1 poäng ifrån VG. Det känns surt, men det känns i alla fall skönt att jag inte fick någon stjärna. Eftersom det innebär att man inte har klarat alla delar av provet. Men detta gjorde mig tjurig, och jag pluggade inte bra efter att ha sett resultatet. Dessutom fick jag ett mail om att min intervju imorgon måste ställas in, så nu kommer ännu ett arbete bli uppskjutet och jag vet inte hur jag ska få ihop allting. Men det fixar sig nog, på något sätt.

Hittills har min dag bara sugigt bulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback