Are you afraid of being alone? 'Cause I am.


Idag är det söndag, och jag knallar fortfarande omkring i min morgonrock. Jag borde åka in till staden för att kika på kläder till Kreta, men jag orkar inte. Jag borde kanske försöka ta mig till centrum istället, bara för att kika. Men jag har ingen koll på när de stänger så vi får se hur det blir med det. Jag längtar till Kreta, jättemycket. Men om jag ska vara helt ärlig så bryr´jag mig inte ett piss om att jag kommer till ett varmt ställe, utan jag längtar mest av allt att få lyssna på musik vid poolen. Pappa har köpt någon form av ipod-liknande sak som jag får låna lite utrymme på, det blir underbart. Sen ska det verkligen bli helt underbart att bara koppla bort verkligheten en stund, jag hoppas i alla fall att jag kan göra det. Sist gick det faktiskt åt pipsvängen, det slutade med att jag satt och grät i hyrbilen. Men det är en annan historia.

Nu ska jag nog försöka få på mig lite kläder i alla fall, ciao!

Kommentarer
Postat av: Tiger

Härlig höstbild, petra! Tack för i fredags <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback