Yoga...


Imorgon har vi Yoga(bara jag som tänker på Yoda..?) på idrotten. Jag har aldrig prövat det, men jag känner på mig att det kommer gå åt helvete. Jag är verkligen inte smidig på något sätt, och dessutom har jag ju fel på ryggen. Jag borde ju kanske berätta det för vår idrottslärare innan vi börjar, men jag kan ju aldrig komma ihåg vad det är jag har i ryggen! Jag vet bara att det låter ungefär som bröderna Schulmans efternamn, Schulman alltså. Hur som helst, jag kan inte sitta i den där Lotus-ställningen. Och det känns ungefär som att det är det Yoga går ut för. Jag känner dessutom på mig att jag kommer få ett fnissanfall mitt i alltihop. Gud vad jag önskar att Felicia var med...

Nu ska jag bara lista ut vad man bör ha på sig...

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha men ja har fel på höften, vi kan vara sjuka tillsammans! :p

Postat av: Felicia

Jag önskar vi hade idrott tillsammans :O

2008-11-10 @ 21:42:33
URL: http://fiamedlitenknuff.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag önskar vi hade idrott tillsammans :O

2008-11-10 @ 21:44:41
URL: http://fiamedlitenknuff.blogg.se/
Postat av: Mia

jadu jag vet inte vad jag har gjort riktigt, asså jag e inte döv på riktigt (hoppas jag) men jag hör inget! :O



jag hoppas att det löser sig petra! du vet att jag alltid finns här om det är ngt;)

2008-11-10 @ 23:26:52
URL: http://marengzwich.blogg.se/
Postat av: Patrick

DU ÄR INTE FET OCH DU SER INTE FET UT!!!!!!!

2008-11-11 @ 09:04:25
URL: http://paatricks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Scoulios? Eller hur det stavas, är det det du har?

Förresten, jag var verkligen HELT lost på yoga. Jag bara tänkte på hur komiskt det skulle va om någon fes när det är tyst och alla är koncentrerade XD så man vart typ bara fnissig :P

2008-11-11 @ 13:27:40
Postat av: Anonym

...oj Lina :P

2008-11-11 @ 13:28:08
Postat av: Valle

Hahahha skön sista kommentar xD



vad SKA man ha på sig? :P

2008-11-11 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback