Bildexplosion.

Nu bjuds det på ett par bilder från Kreta!
 


Det var kallt, och vi gick omkring och kikade..

Vi hittade frukter i träden överallt, jag ville äta.

De är verkligen sämst på att få maträtter att se goda ut. All mat ser så himla mycket godare ut när man äter dem. Fast det där ser inte trevligt ut alls, jag tror inte att jag skulle beställa det ändå.

Vi lekte på stranden..

..och i sanden...

Vi hyrde bil...

Och hamnade på en högtid. Det var en stor parad och alla i hela staden var lediga. Skolbarnen gick i takt och slog på trummor. Jag tror att de firade att de sa Nej till att bli en italiensk ö.

Vi var turister..

Vi låg på stranden...

..och knallade lite också..

Hotellets söta katter..

Jag bjuder väl på mer någon annan gång!

Kommentarer
Postat av: johanna,

åh skulle inte tacka nej till en resa till kreta nu. en aning avundsjuk måste jag säga!

Postat av: Tiger

FAIN BILDER!!!

2008-11-01 @ 19:39:46
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Frida

På den där stranden har jag också legat och glassat ;)

2008-11-02 @ 21:59:43
URL: http://ringbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback