P3 P3 P3!

Idag frågade vår lärare mig och Patrick om vi vill vara på öppet hus för skolan på onsdag. Jag tvekade lite, men svarade ja ändå. Det kan vara kul. Men å andra sidan, det har vara hemskt att stå ut med 93:or i min förra skola - så varför fan ställer jag upp på det här? Jaja, I will do my best..

Men.. Lina hörde av sig idag.. "Får man bjuda på P3 live session på onsdag med Idol-agnes och Erik Hassle? :) <3" aaaah! Tänkte jag, tills jag kom på att P3 live inte börjar förrän klockan 21. Grymt, jag kan alltså åka direkt till Radiohuset efter Öppet hus. Det blir P3 live igen, med te och godis i mugg alltså. Helt underbart! Och lite coolt är det att få träffa Agnes, och jag sitter nu och lyssnar igenom Eriks låtar på myspace. Helt okej! Jag längtar :)


Kommentarer
Postat av: Lina

kulkulkulkul!! :(

Postat av: Lina

Orka att det blev en sur gubbe XD



KUUUUUUUUUUUUUUUUUL ::::DDDDDDD

2008-11-13 @ 22:13:39
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback