Kör din egen grej nu Lars!

Ojojoj! Jag blev för första gången(tror jag?) som jag blev nervös vid omröstningen. Jag har blivit lite småkär i Robin E, han är grym. Men Lars fick lämna, och jag tycker faktiskt att det var dags. Han är fantastisk när han får sjunga det han vill, det hand själv har gjort. Men idol-Lars har gått för långt. Nej, jag håller på Robin och Kevin nu. Nästa som åker tycker jag absolut är Anna eller Robin B, de stannar endast kvar för att det finns ett par som håller sig kvar vid dem.

Nog pratat om Idol, vi hade det supertrevligt hos Felicia. Jag stortrivs med dessa människor! Det känns lite småtrist att lägga sig redan nu, så jag hänger nog kvar en stund till. Kanske slår på någon mysig film. Jag är på gott humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback