Jag vill vara aktiv igen.

Jag vill träna igen, på riktigt alltså. Ha en regelbunden träning som jag går på varje vecka, men jag är inte särskilt sugen på att hamna i något lag. Jag har nog aldrig varit så mycket för lagsporter, eftersom jag inte passar i grupp. Jag blir ju så tyst och tråkig om det är för mycket människor som jag inte känner.

Men jag funderar på att hyra en badmintonbana, om jag nu får med mig någon. Jag skulle inte gå dit för träningens skull, utan bara för att ha roligt och vara aktiv. Jag saknar det.

sugen?

Kommentarer
Postat av: anders

bangar inte på badminton :D

2008-11-13 @ 20:10:54
Postat av: Lina

Ja!

Postat av: R

Jag kan spela badminton med dig, jag älskar badminton! :D



hör av dig :P



mvh "du-vet-vem"

2008-11-13 @ 22:16:22
Postat av: annizh

ja :D

2008-11-15 @ 16:21:17
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback