Jag ska aldrig vara med i krig.

Vad ska jag skylla på? Min ömmande nacke? Min rädsla för mörker? Min rädsla för att bli iakttagen? Det faktum att jag sprang in i en vägg en gång? Eller att jag ramlade och slog i knäna i en trappa? Nej, jag ska nog vara ärlig och säga att jag faktiskt suger på Laserdome. Jag är riktigt kass på att sikta och skjuta, och ännu sämre på att göra det när jag är panikslagen. Det var roligt på ett sätt, men på ett annat var det bara hemskt. Jag var så rädd, och adrenalinet jag hade i kroppen gick inte att använda till något nödvändigt, jag var bara en svans på de andra.
Nej, Laserdome är ingenting för mig.

Nu har jag varit på en långpromenad genom halva Tyresö tillsammans med Jenny. Vi gick och pratade om allt som föll oss in, och trots att jag var iskall på både ben, rumpa och öron så var det riktigt mysigt. Det blir nog en promenad i dimman snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det hoppas jag verkligen :)





tycker om dig..

2008-11-06 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback