I've had the time of my life

Dagen(ja, den som just har passerat alltså) har varit fin. Det började med att jag fick svar på ett matteprov, och ett engelskatest. Och jag fick MVG på båda! Jag har aldrig någonsin fått MVG på ett matteprov, men denna gång gick det tydligen. Men jag fick en stjärna, vilket gör att jag måste visa att jag kan ett par saker. Men ändå, det är roligt!

Sedan var vi på gymnasie/fotomässan och kikade. Det var inte särskilt speciellt måste jag erkänna, men jag fick prata lite om objektiv med Nikon i alla fall.

Nu sitter jag i soffan och förbannar över att Robin E åkte ut ur idol. Det är skam. Svenska folket röstar kasst, och gillar bara konstiga människor som Johan. Blä. Helt plötsligt vill jag bojkotta Idol, eftersom båda mina favoriter har åkt ut nu - Lars och Robin E.

Man kanske borde sova...?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ååh grattis! jag fick också mvg :D

Postat av: Lina

MEN GUD FICK DU MVG!!?!?!?! Hur gick det till höll jag på att säga men näää vad KUL grattis!!!!!! :D :D du är bäst!



Själv klarade man precis G med nöd och näppe på omprovet, jag blev glad :D

2008-11-16 @ 21:55:29
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback