Ibland vill man göra någonting extra

Natten till söndag klockan 01.30 började jag baka kladdkaka. Eftersom Lina hade känt sig lite nere tänkte jag att jag skulle vara en fin vän och ge henne en liten present. Så jag bakade som sagt en kladdkaka, tog en hjärt-form och tryckte ut från kladdkakan. Det var svårare än jag trodde, det heter ju trots allt kladdkaka. Menmen, till slut hade jag fått ihop en del hjärtan, och jag slog därefter in dem i plastfolie. Sedan tog jag omslagspapper och ett blått fint band. Och voila'! Ett fint litet paket. På söndagen knallade jag iväg och plingade på hos Lina, gav presenten till hennes mamma och bad henne att lägga den på Linas säng.



Och igårkväll hittade Lina paketet, och blev jätteglad. Mission complete. Ifall man står ut med mig så mycket som Lina gör, så förtjänar man faktiskt lite kladdkaka i hjärtform.

Kommentarer
Postat av: Linus

DU ÄR BÄST!

Vilken kompis man har <3

Jag blir glad bara jag tänker på det. Men mina kladd-hjärtan är slut. Funderar på att deppa ihop igen ;) nää.



Men åh tacktacktack<3

Postat av: Linus

Vad o-glad jag lät.

Men ja, du vet att jag blev så hääääääääääääär glad

::::::::DDDDDDDD

2008-11-18 @ 21:14:22
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Linus

***bananen liksom :') <3

2008-11-18 @ 21:14:58
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback