Filmkväll

Jag kom hem från Anna för ett tag sedan. Jag åkte dit, åt middag med henne och pratade skit(trevlig skit). Efter ett tag kom det lite människor dit, och så såg vi på en skräckis. Om jag ska vara ärlig så var den inte så värst läskig, trots att jag ryckte till en del och höll ett kramaktigt tag om de händer jag fick tag i. Jag minns inte vad den hette, den handlade om en massa dockor i alla fall. Jag bangade på den andra filmen, och gick till ett annat rum för att kika på lite mer mysiga filmer.

Felicia skrattade en del åt mitt
möte med Kenza, hon verkade i alla fall vara glad över att jag är hemma. Jag är glad att mina misstag och klantiga handlingar kan glädja någon!

Nu tänkte jag nog krypa i säng, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback