Skitsnack..?

När blir ett vanligt snack skitsnack?
Jag ger ett exempel. Jag och min vän pratar om allt möjligt, och kommer in på en annan vän. Jag berättar om någonting som den vännen har gjort mot mig - som jag tyckte var dumt. Jag berättar varför jag tycker det är dumt.
Är det skitsnack?

Många säger att de tycker det är fult att snacka skit om folk, men ärligt talat tror jag att alla gör det. De har bara en egen definition om vad som är skitsnack och inte. Jag vet inte vad som är skitsnack egentligen, för jag tycker ändå att jag borde kunna berätta vad jag tycker om folk.

Vad är skitsnack egentligen?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Skitsnack är väl när man säger falska saker om en person och säger dumma saker som inte är sant antar jag.. Det är väl ingen som aldrig sagt ngt dumt om någon annan, så äre väl jämt ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback