Operation sluta bita.

Jag har faktiskt inte bitit på mina naglar på..ca 12 dagar nu. Trust me, det är riktigt svårt! Speciellt när de är så pass mjuka och sköra som de är nu, de har redan gått av ett par av dem. Men 12 dagar är faktiskt rätt duktigt jobbat, eftersom det numera syns en vit rand som man gärna vill få bort - eftersom det känns att de är där..
Men jag ska kämpa, för jag har ärligt talat aldrig sett någon som har så fula naglar som mig! Och det har inte ni heller.

Och ja, det är nu ni ska säga att jag är duktig även om ni inte tycker det!

Kommentarer
Postat av: anders

duktig petra:P

2008-05-25 @ 22:48:07
Postat av: Lina

Peeeeetraaaa, chala la la la!
Peeeeetraaaa, chlaaaaaaa la la la la laa!

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback