Killar..

Killar är rätt fascinerande ibland.. Jag brukar bara sitta tyst och lyssna på mina vänner. Deras samtalsämne är 50/50. Det ena är såklart sex, i alla dess former. Bukkake fick jag vet vad det innebar förra veckan - riktigt jädra ofräsht! Och den andra halvan tas upp av spel, filmer osv. De kan sitta hur länge som helst och prata om en film, och upprepa samma citat 200 gånger och garva lika mycket varje gång. Det är helt stört! Och att de dessutom kommer ihåg alla citat! De kommer ihåg 99% av filmens citat och sitter och upprepar dem!

Eller ja, mina vänner gör det. Hur är era?

sen måste jag ju bara tillägga att killar är underbara på många sätt och vis, och vi älskar dem.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack! Jag är supernöjd :D
Jo, jag undrar, får jag länka till dig ? (:
Min "kom ihåg mig" knapp funkar, men jag vet andra som
den inte funkar för. (: Kram

Postat av: Felicia

Åh! Våra killar! (L) (Ja jag tänker kalla dem våra killar xD)
Jag är riktigt fascierad av dem också! xD

2008-05-05 @ 21:09:15
URL: http://fiamedlitenknuff.blogg.se
Postat av: anders

aaaaaaaaaah jag snackar typ om vettiga saker som SPORT:D

2008-05-05 @ 23:13:06
Postat av: Gurra

bajen

2008-05-06 @ 19:17:00
Postat av: B.Sundell

Hahaha! Fan vad härligt ointelligenta våra konversationer är =)

2008-05-06 @ 19:26:53
URL: http://billiamsundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback