Grymt bra kväll!

Kvällen igår var u n d e r b a r! Vi åkte in någon gång runt 6 men gick av vid medborgarplatsen för att äta middag tillsammans. Det blev burger king, eftersom vi båda var sugna på det. Men istället för att sitta i skuggan på ett tråkigt Burger King gick vi vidare till slussen och satte oss vid vattnet. Där satt vi rätt länge och efter ett tag skulle våra "grannar" gå. Lina vinkade på skämt hejdå till den ena snubben, det slutade med att han gjorde tecken om att följa med dem, eller ringa - men vi skakade på huvudet och vinkade till dem i typ en kvart istället. Det var kul :)

Sen bar det av till Radiohuset, där konserten skulle vara. På vägen dit såg vi Hästen, från Andra Avenyn. Det var coolt, fast han såg riktigt sunkig ut! ;) Hur som helst kom vi tillslut fram till Radiohuset som vi nervöst gick in i tillsammans med en massa annat folk. Vi fick komma in och ta lite godis och sånt där innan vi satte oss. Det serverades även te som Lina höll på att hälla upp, men jag tyckte det kändes liiiite fel att sitta och dricka en kopp te när man kollade på ett punkband(som inte spelar punk enligt dem..). Vi fick perfekta platser längst fram precis vid intervju-platsen som även gjorde att jag var den enda i publiken (förutom de 5 som fick gå upp på scen) som fick en t-shirt! Lina och jag ska dela, eftersom hon bjöd med mig :)

Grabbarna var hur gulliga som helst och var jättebra live, trots att jag bara kunde sjunga med på två-tre låtar.

DET HÄR GÖR VI IGEN!!!!

Kommentarer
Postat av: LLLLLL

KLAAAAAAART VI GÖR!!!
Tråkigt att vi inte kunnat diskutera ett endaste dugg i efterhand pga din mibil, höhö :P

Men åååååååååh, hela dagen var helt ÖVERPERFEKT! :D

2008-05-22 @ 16:36:54
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Nej jag röker inte nu heller och dricker väldigt väldigt sällan och då i små mängder för att det känns socialt och är gott. haha.
Man ska bevara det som är bra och komma bort från det dåliga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback