Balen..

Balen, balen, balen, balen. Jag tror att jag nog är den enda som inte ser fram emot den särskilt mycket. Visst, det ska bli jättetrevligt med mina underbara vänner och allt det där. Men jag känner mig så extremt fjollig. Jag har aldrig varit särskillt feminin av mig, jag har liksom aldrig velat gå runt med handväska - förrän nu när jag har insett att jag inte kan gå med allting proppat i fickorna hur fjollig jag än känner mig med den där jädra väskan, och att gå i högklackat känns helt enkelt inte rätt.

Men nu är det ju bal. Det betyder att man ska ha alla de grejerna jag egentligen inte vill ha. Väska, och inte fan kan jag komma i ryggsäck (som det går rykten om att Felicia ska...) utan självklart måste jag ha något form av en liten pluttväska som känns ÄNNU fjolligare.

Sen har vi ju sko-problemet. Vad i helvete! Det finns inte ett enda snyggt par i affärerna, möjligtvis pumps men det passar inte JAG i. Och jag känner mig skitfjollig i högklackat.

Sen tillkommer ju problemet att matcha med den så kallade "dejten". Nu ska jag alltså hitta tillbehör som är snygga, samtidigt som jag ska matcha i den exakta nyansen.

Mission impossible.

PS. ska man ha sjal?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kör på ryggsäck! Det blir asbra x'D
Palla sjal x'D Då känner man sig jue ÄNNU fjolligare! Eller? xD

Postat av: Annizh

svar: ja speciellt när det är oss det handlar om (;

2008-05-09 @ 19:53:15
URL: http://annizh.blogg.se
Postat av: Annika

om man känner sig fjollig eller obekväm ska man väll inte använda sig av sådana saker?
jag tror knappast någon dömmer om man kommer i t.ex ballerinaskor (ingen klack, tackar gud) och utan väska.
det fjolliga skulle vara om du ska stå där och känna dig obekväm för att du klätt dig som någon du inte är, go for it, va som du är!

2008-05-09 @ 21:09:04
URL: http://superfitta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback