Autch!

Jag gjorde en mycket dum grej nyss. Jag skulle lyfta på stolen, för att ta bort en sladd från hjulet. Jag lyfter alltså, och upptäcker att min tå kom under. Oj, nu måste jag lyfta lite på stolen tänkte jag. Vad gör jag? Jo jag sätter mig ned, med stolshjulet på tån. Smart, mycket smart. Tur att jag hade toffla, annars hade min tå varit död nu. Nu är den bara lite död.


Jag var duktig och bakade åt mamma, kardemummakaka blev det. Det var gott.

Nu ska jag läsa min roliga bok, det är en 100-sidig dialog. Kul.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Tjenare Petra

Du, jag undrar om du kunde göra en ny design till min blogg? :)

Postat av: Ferhat

SV: Vet faktiskt inte hur den ska se ut. Gör du en skiss och visa mig, om jag gillar den så kan du ju då koda de :)

Okej?

2008-05-26 @ 16:17:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback