Torsdag

Nu är jag hemma.
På idrott stod vals på listan, och det var faktiskt rätt kul. Jag är ju inte direkt duktig, men det funkade! Dansade först med Davve, och han var ju grym! :) Resten av dagen har mest flytit på. Jag var nyss och höll Jenny i handen när hon tog ett extra hål i örat, men det gick bra och nu är jag hemma igen. :) Jag skäms fortfarande lite över mina prestationer igår, men Henke verkade tycka att det inte var så farligt att det blev som det blev. Tur i alla fall att jag skickade ett mail och förklarade mig ;)

Hmm..man får lite bloggtorka när det är tråkigt väder har jag märkt.. Kommer nog tillbaka snart, jag vill ju blogga.

Kommentarer
Postat av: M a r i a

svar: Jag är precis likadan :) Med folk jag känner bjuder jag gärna på mig själv.. men när det är stora folksamlingar blir jag tyvärr lite tyst och avvaktande :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback