The fredagskväll

Gårdagen spenderades med Felicia, vi åt en mysig middag med tända ljus och hade gjort efterrätt ;) Bara för att vi kände för det.. Men efter att ha garvat åt allt och inget i flera timmar blev vi lite uttråkade och gick hem till Adam där Bille och Pontus var. Vi spelade TP och hade det askul. "Pontus, vad är det som finns högst upp på stadhuset?" "ääääääh.. "

Billiam: "Klart björnar måste kissa när de ligger i ide, de dricker juuuu"
Dumma vänner vi har.

Idag ska jag försöka åka in till stan en liten stund, men just nu känns det som om jag inte kommer orka det. Ikväll är det melodifestival!

Nu måste jag seriöst bli bättre på att blogga, för det här är fruktansvärt ointressant..

Kommentarer
Postat av: Camilla

fin blogg. :):)

Postat av: Felicia

Jag: När föder brunbjörnen sina ungar?
Bille: Men det är jue på vintern när de ligger i ide! *löjlig röst*
Jag: Öhm.. Rätt xD

HAHAHA XD Det var fett kul igår (L)

2008-03-15 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback