Spinningpass - avklarat

image477
bild: F&S

Är hemma nu, från ett spinningpass. Det var sjukt jobbigt. Nog för att jag inte tränar lika mycket längre, men sååå himla dålig kondis har jag väl ändå inte!? Man svettades som en flodhäst, och mjölksyran var på max! Men nu känns det bra. Jag hade nog tyckt att det varit roligare om det hade varit bättre musik. Den som spelades nu var gubbmusik, dvs pappas musik - pink floyd etc. Men sen mitt i alltihop kom Crazy frog och Markoolio/Linda Bengtzing och fasen vad man trampade då! De var i och för sig de enda två låtarna som ledaren sa var dåliga, men vad sjutton - man trampade ju som en dåre!

Nja, spinning är nog inget för mig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

All spinning musik är typ dålig xD
Men det är liiiiite kul iaf (A)

2008-03-08 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback