Söndagssysslor

Jag skriver på min novell nu, försöker i alla fall. Jag tycker alltid det är svårt att formulera berättelser på ett bra sätt. Jag har även suttit och fixat Annas design nu under morgonen. Jag har hunnit lyssna igenom många låtar under morgonen, och flera av dem får mig att tänka på när jag satt i solstolen på Cypern. En perfekt bild av alltihop. Och om en vecka är jag i ett varmare land igen, det ska verkligen bli skönt.

Jag har inte varit mig själv de senaste veckorna. Jag har varit där, men inte där. Det har skrämt mig lite, att jag har varit så borta. Jag har blivit så grymt tråkig. Förhoppningsvis går det över, för det är inte kul för mig heller..

Bloggen har visst blivit ännu ett tråkforum. Förlåt.


Kommentarer
Postat av: Annizh

Tack så jättemycket du, (:
Men designen har fortfarande inte kommit, men det är väl för detär så många som fixar den på helgerna? (:
För du la in den va?

Postat av: Louise

Åh, kan du fixa min också? (a)

2008-03-16 @ 15:41:28
URL: http://lollisan.blogg.se
Postat av: ellinor

du är värsta duktig på att göra design på bloggar ju! dom blir skitfina (:

2008-03-16 @ 16:30:44
URL: http://ellinoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback