Mitt lov

Jaha, då var sportlovet slut. Fasen vad trist.. Imorgon är allting tillbaka till det normala, då är det en helt vanlig skoldag. Usch vad deprimerande.. Och vad har jag gjort då? Jag måste sumera allting så att jag inte känner att det har varit helt meningslöst.

Måndag: Tog det lungt på förmiddagen och åkte sedan till Skärholmen med mamma och shoppade.
Tisdag: Gick ner till gymmet och på kvällen bowlade jag med pappa. :)
Onsdag: Umgicks med mormor, bl a i Bergianska trådgården.
Torsdag: Åkte hem till Felicia, en massa fniss. På kvällen såg vi "Sweeney Todd" och fotade sedan lite Stockholm by night.
Fredag: Tog det jättelugnt och på kvällen åkte jag hem till Felicia tillsammans med Linda och Emil. Efter ett tag hamnade vi hos Emil där vi spelade ett roligt spel ;D
Lördag: Åkte till centrum en stund med pappa och kollade sedan på melodifestivalen tillsammans med Anders, Linda och Felicia. :)
Söndag: Träffade Felicia :)

Jag har ändå varit igång varje dag. Vad skönt det kändes att ha klargjort det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback