Långfredag

Nu har jag varit uppe mer än en timme, första dagen på lovet. Men jaja, imorgon tänker jag sova så länge jag kan. För jag ska vara uppe hela natten då. Nu ska jag strax iväg med mamma till Haninge C, där vi ska handla grejer inför resan och sådär. Jag måste tydligen städa rummet också, varför är det så otroligt trist? Jag vill inte ha det sådär prydligt när allting ligger på rätt ställe och sängen är bäddad. Det ser ut som jag ska sälja mitt rum, eller snarare någon annans rum.

Mitt rum är det gröna rummet med obäddad säng och lite saker på skrivbordet, inte det gröna rummet med bäddad säng och kliniskt rent överallt. Men jaja, jag får nog plocka lite där ikväll..

Vad ska ni göra idag? :)

justfan, det är ju långfredagen idag. Är det inte då vi ska vara ledsna? Jag är hittills rätt glad och tänker nog inte tappa humöret bara för att något hände med Jesus för 2000 år sedan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback