Kväll..

Jag är grymt trött nu, men kommer antagligen inte kunna sova eftersom jag gick upp vid 11 idag. Så jag blir kvar här en liten stund, jag missade ju Andra Avenyn så det kanske blir det jag ska syssla med.
Om designer, så tänker jag inte fixa mer idag. Jag vill inte att alla ska se likadana ut, så jag måste samla lite inspiration så får vi se vart det leder istället! :) Men hoppas ni som har era designer är nöjda!

Jag kom just på att jag varit utan min mobil hela kvällen. Jag gissar på att jag har fått minst 4 sms ;) Haha! Nej, nu blir det Andra Avenyn!

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man länka dig?

Postat av: mrs_Y

Tjena!
Såg en bloggdesign du hade gjort- och det var verkligen skitsnyggt! Undrar om du kan hjälpa mig med mig, om du har tid och lust. Skulle verkligen vara jättebussigt.

2008-03-17 @ 00:11:12
URL: http://weeklyscissor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback