Kärlek börjar alltid med bråk

Usch, jag är verkligen dålig på att plugga. Jag har fått in lite tänk, men det räcker ju inte alls för MVG. Förhoppningsvis får jag ur mig något av det, så hoppas vi på det bästa.

"Kärlek börjar alltid med bråk", hur ofta har man inte hört folk säga det? Men det ligger ju faktiskt något i det, för om man kollar på statistik(som jag bara hittar på genom att gå igenom min hjärna) så säger den att det faktiskt är sant. Självklart snackar jag inte om stora konflikter, men tycker man om någon är det är himla enkelt sätt att ta kontakt med personen - genom att låtsasbråka lite grann. Man lär känna varandra på ett annat sätt, och får ju ibland röra personen också - om det uppstår en cat fight ;) Men jag vet inte, jag kanske bara har inbillat mig, men jag har i alla fall alltid upptäckt mig själv med att skämmas lite när folk använder uttrycket..

- pucko!
- jag älskar dig också älskling..


hmm..?

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback