Godnatt

Tänkte bara hälsa alla godnatt! Jag har just kollat färdigt på 100 höjdare, Filip och Fredrik är kungar! Och det finns så himla många sköna människor att se, dock blev man ju liiite äcklad av de kåta pensionärerna. Men jag får väl ta och bli van, om jag ska klara av att fantisera mig till en bra novell. Haha!

Ska faktiskt bli skönt att sova nu, jag sov så himla dåligt inatt. Jag tror nog att jag under den här veckan har utvecklad Sveriges ointressantaste blogg. Den är en i mängden, Godmorgon och Godnatt ungefär. Måste ändra på det, jag tycker ju inte ens att det är kul att skriva själv. Men jag kan inte riktigt tänka klart känner jag. Kanske blir bättre efter resan? Förhoppningsvis.

Godnatt, och kryp nu ner i era varma gosiga sängar!

Kommentarer
Postat av: joel

oj, tack... det var nog dagens b'sta komplimang... fast jag får nog hålla med dig, filip och fredriks 100 höjdare är en klassiker och borde ses av alla...

tyvärr kan jag inte se dom i sverige men jag följer dom på youtube :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback