Extra extra!

Idag var det som vanligt skola, mest diskussioner osv kring kursen och repetetion i matte var det som gällde idag. Efter skolan åkte Felicia och jag in till stan. Vi gick mest omkring och hamnade efter ett tag i gallerian. När vi suttit där ett tag kom ett filmteam, vi hade sett skymten av en kamera redan tidigare - men nu kom den nära oss. Och det slutade med att vi hamnade framför kameran, vi skulle beskriva kändisar. Jag var tydligen "för bra", vilket antagligen betyder att jag inte behöver vara med på tv. pjuu.. Felicia däremot kunde inte så bra utan sa en del, enligt dem "roliga saker". Så hon kommer säkert med på tv, vi får spana ;)

image470bild: tv3.se



Det var Måns Möller som var där, för programet Extra extra! Jag ville vara med, bara för att få prata med honom ;) Det är ju faktiskt lite coolt. Felicia däremot hade inte så stor lust, så nu skyller hon allt på mig om hon kommer med. Men den smällen får jag ta. Det var ju kul! Och måns är ju faktiskt rätt ball! Kul att ha pratat med honom jö! :D


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lite coolt är det, kanske xD
MEN JAG VILL INTE VARA PÅ TV XD
Jag hoppas någon annan var mer korkad än jag och sa roligare saker så de inte vill ha med mig xD

2008-03-05 @ 21:06:18
Postat av: Tobias

svar: tack :D jag kom faktiskt iväg till romme!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback