Det är över nu.

Träffen är över och jag är hemma igen. Och nej, det var inegn höjdarkväll - men rätt mysigt ändå. Jag blev bara så grymt jädra nervös när jag skulle säga vad jag hette, vilken skola jag går i och vilken gymnasium jag har valt. vi var ju båda grupperna, och jag är så grymt blyg. Jag ville bara sjunka genom jorden, det är ingen stor grej alls. Och jag vet ju att det inte är någon som noterar något speciellt, men just idag var det extra jobbigt.

Men konfirmationstiden är förbi, det är i det förflutna. Det kändes meningslöst att vara där, när inte ens hälften av min grupp var där. Jag var inte social alls, satt mest där och garvade åt alla som gjorde bort sig på filmerna. Hmpf.. jag är glad att ingen börjar på mitt gymnasium...

Hör av mig senare I guess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra dag och får sova så gott sedan. :o)
/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback