Dessa eviga tester och listor ;)

Tills vidare så får jag nöja mig med denna. Känner på mig att typ ingen kommer svara på denna, men gör ni det så får ni..eh..en puss?

Vad skulle du göra om jag:
1. Försvann?
2. Började med droger?
3. Kysste dig?
4. Hamnade i koma?
5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
6. Var kär i dig?
7. Flyttade?
8. Hoppade av skolan?
9. Mördade någon?
10. Dog?
11. Var ledsen?
12. Var hemlös?
13. Sa att jag älskade dig?
14. Frågade om du ville va med mig?
tillsist:
15. Kopierar du denna så jag kan svara på din?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bara för att jag vill ha en puss (L)

1. Försvann? - Leta efter dig!
2. Började med droger? - Bli förbannad!
3. Kysste dig? - Kyssa tillbaka såklart, det är inte varje dag man blir kysst av petra!
4. Hamnade i koma? - Sitta brevid din säng.
5. Var kär i din pojkvän/flickvän? - Säga "Han är min!" och lipa xD
6. Var kär i dig? - Tycka att du var söt! ^^
7. Flyttade? - Smsa dig xD
8. Hoppade av skolan? -
Tycka du var dum i huvudet XD
9. Mördade någon? - Jag vet faktiskt inte! Jag skulle nog undra vafan du håller på med!
10. Dog? - Gråta!
11. Var ledsen? - Trösta.
12. Var hemlös? - Låta dig bo hos mig (L)
13. Sa att jag älskade dig? - Säga att jag älskade dig tillbaka
14. Frågade om du ville va med mig? - Vara med dig
tillsist:
15. Kopierar du denna så jag kan svara på din? - nej xD

2008-03-07 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback