BYE BYE LAS VEGAS

image463
Jag ger upp! Antingen har jag för låg IQ för att förstå mystiken bakom Johnny Depp, eller så är den här filmen verkligen helt ofattbar. Jag har inte orkat med att kolla mer än en timme på filmen, eftersom jag redan har tappat tråden efter 10 minuter. Så, förlåt Johnny men den här filmen var inget för mig. Antagligen spelade du in den här filmen under din drogperiod och visste precis hur du skulle bete dig, men jag fattar inte ett skvatt. Henke har nog rätt, man måste vara full för att förstå den här filmen. Och nej, full tänker jag inte bli. Jag kör istället på "About a boy" med Hugh Grant som alla säger är så bra. Ska åka med pappa och handla nu, så då ska jag passa på att låna boken. Filmen går även på TV ikväll så den sätts på inspelning!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback