"Ähm.. Henke, alltså förlåt men jag ägde dig..."

Nu är jag stressad, alla skriver på MSN och vill ha hjälp med saker och prata och blablabla. Huvudet bara snurrar runt, gör bara allting utan att tänka, förlåt om jag varit otrevlig? Frågan är varför jag bloggar nu, när jag egentligen borde plugga. Jo, men jag ville skriva ett inlägg. Jag ska snart plugga.

Idag hade jag HS efter skolan, och det var så underbart kul idag.
Det första Henke gör är att fråga "Petra, har du Quadra pop?"
Jag: "Ja?"
Henke: "Vad har du för rekord? Jag har 63578, slår du det så ska jag ..."
Jag: "Ähm.. ska kolla... Du har antagligen mer än mig, så mycket har jag inte.."
Jag kollar
Jag: "Äh.. jag har 1553767.."
Henke: "Vad i H-vete!! Ut härifrån!"
Jag asgarvar och sätter mig..

Jag ska skriva en novell, och jag bad Henke om alternativ. Han sa "Du ska skriva en novell om antingen framtiden, en cyber novell. Eller så ska du skriva om en romans mellan en 15 kille och en 68 årig kvinna.."
Tacktacktack! Jag funderar faktiskt på att ta det senare alternativet, bara för att göra honom så förvånad. Frågan är om jag vill fantisera så mycket om sånt? Återstår att se...

Måste plugga nu, återkommer!

Kommentarer
Postat av: tilda

haha,det spelet har jag också!
dt är lite skoj! :D

Postat av: Lina

JA vad roligt! Ta den sista ta den sista! :D

2008-03-11 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback